V svetu že vrsto let povzemajo kulturo odličnosti zaposlenih v podjetju/organizaciji z eno samo besedo – EMPLOYEESHIP.
Employeeship je model delovanja,ki pomeni vse tisto, kar ustvarja odličnega zaposlenega. Pomeni zavzetost posameznika za ključna področja uspešnosti podjetja/organizacije, ne glede na položaj, strokovno usposobljenost in področje delovanja. Vključuje medsebojno povezanost produktivnosti, kakovosti in odnosov. Odgovarja na vprašanje, kako mobilizirati vse razpoložljive vire za doseganje skupnih ciljev in ciljev posameznikov. Principi Employeeshipa delujejo in veljajo povsod, v gospodarstvu in negospodarstvu.
Spodbuja vsakega posameznika k doseganju odličnosti na svojem področju, ne glede na položaj ali strokovno usposobljenost. Podjetju/organizaciji prinaša drugačen način delovanja – Employeeship kulturo, boljšo podobo v javnosti, posledično pa več in bolj lojalne poslovne partnerje (kupce).
VSEBINA: Program je sestavljen iz 2 modulov (srečanj) po 6 andragoških ur. Značilnosti uspešnih timov. Usmerjanje energije vseh zaposlenih v zmage!
PROGRAM JE NAMENJEN direktorjem, vodjem sektorjev, oddelkov, poslovnih enot in strokovnih služb, vodjem delovnih timov, projektnim vodjem.
KORISTI ZA UDELEŽENCE
- Zaposlenim zagotoviti »orodja« za vodenje in usmerjanje lastnih sposobnosti, zmožnosti in znanj k maksimalnim uspehom.
- Osvojiti znanje za uspešno povezovanje produktivnosti, kakovosti in odnosov na delovnem mestu.
- Posameznike spodbuja k realizaciji lastnih ciljev in ciljev podjetja/organizacije.
- Spodbuja zavedanje, da je vsak »samo« zaposleni, hkrati pa je vsak zaposleni manager, ki edini lahko popolnoma upravlja lastne zmožnosti, sposobnosti, lastnosti, veščine, znanja in spretnosti ter jih lahko mobilizira in usmerja v uspešno prihodnost.