Strokovnjaki za kadrovanje so si enotni, da je letni razvojni/ocenjevalni pogovor eden najučinkovitejših mehanizmov, da osebje v podjetju/organizaciji ostane zainteresirano, motivirano ter predano svojim nalogam. Priznavajo ga tudi kot enega osnovnih instrumentov obojestranske komunikacije in vodenja.
Letne razvojne/ocenjevalne pogovore morajo voditi usposobljeni vodje, ki se zavedajo pomena teh razgovorov za dobro ciljno vodenje in razvoj svojih zaposlenih. To je sposobnost, ki se jo je potrebno naučiti. Vodje se morajo zavedati, da morajo zaposleni v letnem razvojnem/ocenjevalnem pogovoru videti koristi in sicer za svoje delo, za boljše odnose v timu in učinkovitejše vodenje. Dober (poslo)vodja mora torej obvladovati vodenje sodelavcev, pravilno pohvalo in grajo in izvedbo letnega razvojnega/ocenjevalnega pogovora, ki mu je v pomoč pri motiviranju, nagrajevanju in vodenju zaposlenih.
Vodenje, pri katerem se upošteva načrtovanje in preverjanje dogovorjenih ciljev,naredi delo bolj smiselno, poveča se motivacija in učinkovitost v podjetju/organizaciji. Vodilni s spodbujanjem sodelavcev prispevajo k boljši učinkovitosti. Poveča se razumevanje sodelavcev za cilje podjetja/organizacije. Sodelavci so pri delu usmerjeni k rezultatom, kar olajša delo vodilnim.
Program se izvede v 6 andragoških urah.
-
Uvod in priprave na izvedbo letnega razvojnega/ocenjevalnega pogovora.
-
Izvedba letnega razvojnega/ocenjevalnega pogovora.
-
Zaključek letnega razvojnega/ocenjevalnega pogovora.
PROGRAM JE NAMENJEN direktorjem, vodjem sektorjev, oddelkov, poslovnih enot in strokovnih služb, vodjem delovnih timov, projektnim vodjem. Vsem, ki bodo pričeli z vodenjem letnih razvojnih/ocenjevalnih pogovorov, vsem, ki jih že izvajajo, in vsem, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske sposobnosti.
KORISTI ZA UDELEŽENCE
- Udeležence usposobiti za samostojno in kakovostno izvajanje ocenjevalnih razgovorov s sodelavci.
- Spoznavanje pomembnosti ocenjevalnih razgovorov kot močnega motivacijskega orodja za:
- povečanje pripadnosti delavcev svojemu timu in podjetju/organizaciji,
- boljši medsebojni komunikaciji in sporazumevanju,
- večji produktivnosti posameznih sodelavcev in tima v celoti ter
- boljšemu načrtovanju in izvajanju razvoja kadrov.