Emocionalno inteligentna prodaja.

Dobra prodaja je graditev odnosov!

In navdušenja!

PRODAJNA AKADEMIJA PCM® Sales Academy

Skrivnost uspešne prodaje, ki jo je prvi začel uporabljati Apple, zdaj pa jo uporabljajo uspešna podjetja s seznama Fortune 500.

Vsebinsko izhodišče

Večina potencialnih kupcev kupuje na podlagi emocij, ne logike. Odločijo se za nakup, ker se »zdi prav«, nato pa z logiko utemeljijo odločitev pri sebi. Bolj ko boste torej emocionalno povezali potencialno stranko in tisto, kar prodajate, lažje boste zaključili prodajo.

Emocionalna prodaja: dobra prodaja je prodaja odnosov! In navdušenja!

Na tem naprednem prodajnem izobraževalnem tečaju boste odkrili, kako uporabiti medosebne veščine za vzpostavitev zaupanja in navezovanja odnosov s svojimi strankami in potencialnimi strankami.

Naučili vas bomo, kako govoriti njihov jezik. Pridobili boste znanje in veščine, ki jih potrebujete za premagovanje ugovorov, večjo prodajo in ustvarjanje novih poslovnih priložnosti.

Poseben poudarek je na razvoju komunikacijskih veščin, tehnik prepričevanja in zagovarjanja cene ter pogajalskih strategij.

POPOLNA PRODAJA: Dober prodajalec gleda na svet skozi kupčeve oči!

  • Prodaja je izmenjava vrednot, ni nekaj, kar narediš nekomu, ampak je nekaj, kar narediš za nekoga in z nekom.

  • Pred začetkom prodajne aktivnosti je potrebno razviti zaupanje in osebni odnos.

  • Poštenost in visoka etika sta temelja za dolgoročni prodajni uspeh.

  • Razumevanje ljudi z željami ali potrebami je treba vedno postaviti pred vsak poizkus, da se nekaj proda, prodajne tehnike dajejo samo smernice načinom prodaje.

  • Ravnanje in vrednote prodajalca imajo na prodajni uspeh večji vpliv kot prodajne tehnike in strategije.

  • Prodajni pritiski naj ne bi bili uporabljani s strani prodajalca.

  • Pogajanje ne sme biti manipulacija, ampak strategija reševanja problemov vseh, ki si problem želijo rešiti.

  • Zaključek prodaje ni le uspeh za prodajalca, temveč skupni uspeh kupca in prodajalca.

Emocionalno prodajo nadgradimo z znanstveno dokazano metodologijo PCM®, ki jo je razvila vesoljska agencija NASA. Le-ta nas zelo precizno nauči prepoznati prave oblike komunikacije za posamezne vrste strank in odkrije umetnost različnih motivatorjev za nakup. To je velika skrivnost uspešne prodaje, ki jo je prvi začel uporabljati Apple, zdaj pa jo uporabljajo uspešna podjetja s seznama Fortune 500. Odlični prodajalci in komercialisti poznajo najboljše prodajne prijeme. Če želite postati odlični v prodaji tudi vi, se prijavite spodaj.

Celoten program je sestavljen iz 10 dni (modulov) po 6 andragoških ur – cca tri srečanja vsak mesec. Delavnice z razmiki prinašajo večje koristi za udeležence, saj lahko v vmesnem času obravnavane tematike in rešitve preizkusijo v lastni praksi.

Ta metodologija izkustvenega učenja izhaja iz andragoških dognanj, prepoznavamo pa jo tudi kot najučinkovitejšo metodo prenosa znanja in osvajanja novih veščin v naši 23-letni praksi.

Zagotavljamo vam vrhunsko ekipo predavateljev in izjemne znanstvene izsledke, ki bodo resnična vrednost na vaši poti vrhunske prodaje. Včasih so pomembne bližnjice in mi jih poznamo!

Več informacij

Kontaktni obrazec

Z oddajo sporočila se strinjam z obdelavo mojih podatkov v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in politiko zasebnosti.

Polja označena z * so obvezna.