UČINKOVITO SODELOVANJE IN POVEZOVANJE V TIMU

UČINKOVITO SODELOVANJE IN POVEZOVANJE V TIMU

V dobi pospešenega tehnološkega napredka in praktične rabe umetne intelligence, je pravo sodelovanje naša največja strateška prednost

»Velike stvari v poslu ne nastanejo po zaslugi
enega človeka. Ustvari jih ekipa.”
— Steve Jobs.

Ključna razlika med tistimi, ki stagnirajo, in tistimi, ki rastejo, je preprosta: sposobnost povezati ljudi v delujočo ekipo. Tehnologijo lahko kupi vsak, procese je mogoče kopirati – edina trajna konkurenčna prednost je tim. Kljub temu se največ časa še vedno porabi za odpravljanje posledic slabih odnosov in nezavzetosti. Timsko delo je danes zahtevnejše kot kadarkoli: generacijsko raznolike ekipe, hibridno delo, komunikacija na daljavo, večji cilji in pritiski. Ni presenetljivo, da se pojavljajo izgorelost, nižji občutek pripadnosti in “tihi odhodi”. Ta seminar je namenjen prav temu izzivu: kako vzpostaviti sodelovanje in motivacijo – da tim postane vaša najmočnejša, resnično neponovljiva prednost. Tim, ki je usklajen, odporen in zmožen dosegati rezultate tudi pod pritiskom.

Rešitev ni v dodatni teoriji. Rešitev so konkretna znanja, ki jih lahko uporabite v praksi že naslednji dan.

Kaj boste pridobili in uporablili v praksi

Gradnja zaupanja in sodelovanja

Zunanje nagrade imajo kratek rok trajanja. Resnično zavzetost prinese ...

Gradnja zaupanja in sodelovanja

Zunanje nagrade imajo kratek rok trajanja. Resnično zavzetost prinese samomotivacija: avtonomija, mojstrstvo, namen. Vodja ne more prisiliti sodelavca v zavzetost – lahko pa ustvari pogoje, da vsak posameznik najde svoj notranji vzvod delovanja, svoj “zakaj”. Na seminarju udeleženci spoznajo in preizkusijo vaje, s katerimi odkrijejo lastne motivatorje, kar takoj dvigne njihovo zavzetost in pripadnost.

Različni karakterji kot prednost

Vsak tim ima svoj “koktejl” osebnosti: hitre izvajalce, temeljite razmišljevalce, ustvarjalne inovatorje ...

Različni karakterji kot prednost

Vsak tim ima svoj “koktejl” osebnosti: hitre izvajalce, temeljite razmišljevalce, ustvarjalne inovatorje, ljudi, ki držijo strukturo, … Brez pravega znanja in orodij to vodi v frustracije in konflikte. Z vajami pokažemo, kako prepoznati različne osebnosti in jih združiti v komplementarno prednost – tako da razlike ne šibijo tima, temveč ga krepijo.

Preprečevanje izgorelosti in tihega odhoda

Burnout in “quiet quitting” nista le trenda, temveč resnična grožnja ...

Preprečevanje izgorelosti in tihega odhoda

Burnout in “quiet quitting” nista le trenda, temveč resnična grožnja uspešnosti. Kako torej pravočasno prepoznati znake, kako pomagati zaposlenim postaviti zdrave meje ter kako predvsem rutinske naloge povezati z večjim smislom in ciljem? Rezultat so bolj zavzeti in manj izčrpani sodelavci.

Generacijski miks kot konkurenčna prednost

Generacija Z: cenijo hitre povratne informacije in ...

Generacijski miks kot konkurenčna prednost

  • Generacija Z: cenijo hitre povratne informacije in fleksibilnost.
  • Milenijci: iščejo razvoj in smisel.
  • Generacija X: cenijo učinkovitost in stabilnost.
  • Starejši zaposleni: nosijo znanje, izkušnje in modrost – a le, če jih vključimo kot mentorje in oporo mlajšim.

Kako iz teh razlik ustvariti sinergijo? Kako različne generacije nagovarjati, povezovati in motivirati?

Nevroznanost motivacije

Motivacija ni naključje. Ko razumemo, kako možgani sproščajo dopamin (nagrada), oksitocin (povezanost), serotonin (ravnovesje) in endorfine (energija), razumemo tudi, zakaj se ob določenem delu počutimo motivirane pri drugem pa izčrpane. Udeleženci spoznajo, kako lahko z majhnimi spremembami v načinu dela povečajo občutek zadovoljstva in produktivnosti.

Dokazana praktičnost

Vsebine niso teorija, ampak preverjena orodja in vaje, ki jih zaposleni lahko takoj prenesejo v svoj vsakdan.

Merljiv učinek

Udeleženci odidejo z jasnimi tehnikami in načrti, ki se pokažejo v boljši komunikaciji, večji motivaciji in učinkovitejšem sodelovanju že naslednji dan.

Odgovor na aktualne izzive

Burnout, “quiet quitting”, generacijske razlike in hibridno delo so danes realnost; naš seminar ponuja rešitve, prilagojene slovenskim podjetjem.

Unikatna prednost Akademije Uspeha Group

S 30-letnimi izkušnjami v vodenju, prodaji in razvoju ljudi; na podlagi modela, ki ga je za sodelovanje in povezovanje razvija vesoljska agencija NASA, kako različni karakterji sodelujejo. Vodje dobijo orodja za ustvarjanje pravih pogojev, zaposleni pa jasne korake za lastno motivacijo.

Želite izvedeti več? Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo odgovorili