OD NADZORA VESOLJSKE MISIJE DO SVETOVNEGA USPEHA

OD NADZORA VESOLJSKE MISIJE DO SVETOVNEGA USPEHA

Začetki modela PCM® segajo v pozna sedemdeseta let minulega stoletja.

V tistem času je ameriška vesoljska agencija NASA začela program izstreljevanja vesoljskih plovil. Njihov glavnih psihiater dr. Terry McGuire je bil odgovoren za izbor in selekcijo astronavtov, kateri psihološko ustrezajo programu.

Njegova naloga je bila zahtevna, saj je moral izbrati kandidate, ki so bili tako fizično kot mentalno pripravljeni tudi na najtežje pogoje. Iskal je takšne, ki bodo znali učinkovito komunicirati, obvladovati svoja čustva in brzdati stres, ki se bo v specifičnem delovnem okolju vesoljskega plovila zagotovo pojavil. Zato so bile lastnosti, kot so motiviranost, sodelovanje ekipe ter prepoznavanje in obvladovanje stresnega vedenja tako zelo pomembne.

Delo dr. Taibija Kahlerja je bilo do takrat že priznano in s strani ustanovitelja transakcijske analize (dr. Erika Berna) tudi nagrajeno, zato so ga povabili, da bi sodeloval v postopku izbora bodočih astronavtov. Dr. Taibi Kahler je potreboval samo 10 minut, da je učinkovito razbral profil posameznika, medtem ko se je dr. Terry McGuire z celotno komisijo potreboval 3 ure, da je prišel do istih ali celo manj informacij o kandidatu.

Zaradi natančnosti in časovne učinkovitosti PCM modela pri ocenjevanju osebnostnih lastnosti kandidatov, je NASA sprejela model in sodelovala ter podpirala nadaljnji razvoj modela, katerega sedaj  uporabljajo svetovno znana podjetja.

PCM je sedaj prisoten v 52 državah sveta, izpolnjenih je že več kot 1.6 milijona osebnih profilov, usposabljanje je prevedeno v 22 jezikov, svetovna skupnost pa ima 4.500 PCM trenerjev in coach-ev.

Pridružite se vodilnim svetovnim in slovenskim podjetjem, ki že uporabljajo PCM® model:

NASA je leta 1978 začela uporabljati PCM pri izbiri in usposabljanju astronavtov.

PCM je predmet študija na več kot 37 univerzah po vsem svetu.

Danes ta model podjetja s seznama Fortune 500. Praktično orodje, ki ga lahko začnete uporabljati takoj, v poslovnem svetu in zasebno.